Nieuws

HP stimuleert verkoop van netwerken aan de KMO

HP heeft een partnerprogramma uitgewerkt voor resellers die netwerkoplossingen verkopen in de KMO-markt. HP voert het programma enkel in de EMEA-regio.

Via het programma krijgen de kanaalpartners toegang tot financiële incentiveprogramma’s, ondersteunende tools voor verkoop en marketing en de mogelijkheid om deel te nemen aan activiteiten die nieuwe klanten opleveren. De kanaalpartners krijgen ook toegang tot het Network Design Centre van HP, waar ze op ondersteuning kunnen rekenen bij de ontwikkeling van maatwerkoplossingen voor hun eindklanten.

Breder aanbod
“Kleine en middelgrote bedrijven zoeken nog altijd nieuwe manieren om hun IT-kosten te reduceren”, zegt Maarten Reinders, Channel Sales Director EMEA bij HP Networking. “Tegelijk willen ze hun infrastructuur vereenvoudigen en voorbereiden op nieuwe groei. Via het nieuwe partnerprogramma kunnen de resellers hun KMO-klanten een breder portfolio aanbieden – inclusief maatwerk – tegen interessante financiële voorwaarden.”

Het nieuwe programma vormt een onderdeel van het Europese Preferred Partner Program van HP. Resellers die voor het netwerkprogramma in aanmerking komen, kunnen onder meer rekenen op het advies van een account manager, gratis technische ondersteuning en opleiding, productinformatie en marketingmateriaal, ondersteuning voor verkoop en lead generation, financiële incentives en toegang tot HP’s referentieprogramma voor de KMO-markt.

 

businesshpitresellerpartnerprogramma

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Gebruik je ecocheques bij Coolblue

Producten bekijken