White paper

De modernisering van Westvleteren

Een whitepaper om je dorst te lessen.

De naam Westvleteren doet elke bierliefhebber wel een belletje rinkelen. Het trappistbier dat al sinds 1839 gebrouwen wordt, is al meerdere malen uitgeroepen tot beste bier ter wereld. En dat trekt bierliefhebbers van her en ver aan.

Om aan die stijgende vraag te kunnen voldoen, wilde de abdij haar verkoopmethoden moderniseren zonder dat het product haar authenticiteit verloor. Er werd een website en een online betaalplatform opgericht. Daarvoor moest de abdij een betrouwbare partner zoeken. De keuze viel op Ingenico. Lees in deze case study hoe Ingenico Westvleteren internationaal laat doorgroeien. 

Je kan de case study ook via onderstaande YouTube-video bekijken:

https://www.youtube.com/watch?v=ukFoeho_sy4

Gerelateerde artikelen

Volg ons

TechPoll

Wat vind jij van de Belgische telecommarkt?

Toon resultaten

Laden ... Laden ...
Vul een korte vragenlijst in en win prijzen tot t.w.v. €329

Vul een korte vragenlijst in en win prijzen tot t.w.v. €329

Doe mee en win!

Business