Elk contactmoment met een klant is een kans om de loyaliteit van die klant te winnen. Bedrijven kunnen de kracht van experimenten gebruiken voor hun strategieën om de relatie met klanten te verbeteren, conversies te verhogen, hun websites voortdurend te verbeteren, enzovoort.

Zonder experimenten kunnen bedrijven niet innoveren; ze kunnen alleen maar gissen. De huidige platforms bieden een handige en veilige manier om hypotheses in productie te testen, met echte gebruikers en meetbare resultaten, waarbij interne meningen en vermoedens worden vervangen door feitelijke gedragsgegevens.

Door te experimenteren kan je gemakkelijk nieuwe benaderingen uitproberen, je analyses evalueren om te weten of jouw strategie werkt en bij sturen als dat niet het geval is. Experimenteren geeft je ook de ruimte die je nodig hebt om te leren van elke interactie en snel te reageren door onzekerheid te verminderen en door het testen met varianten, sneller te innoveren.

In de whitepaper lees je hoe je start met experimenteren en hoe je het gebruikt voor meer controle en inzicht in jouw bedrijf.