Nieuws

Vier van de tien iPhones naar zakenman

Veertig procent van alle iPhones die in Amerika wordt verkocht, gaat naar zakenlui. Toch heeft de iPhone duidelijke nadelen in een zakelijke omgeving.

De iPhone heeft geen toetsenbord en hij is ook niet zo veilig als de BlackBerry. Dat waren de kritieken die de iPhone kreeg toen hij in 2007 gelanceerd werd. Conclusie: het toestel zou nooit aanslaan in zakelijke milieus.

Fout gedacht dus, blijkt uit cijfers van AT&T, de exclusieve netwerkoperator voor de iPhone in Amerika. Vier van de tien iPhone-kopers zijn zakelijke gebruikers.

iPhone was onveilig
Toch hadden de criticasters gelijk. De oorspronkelijke iPhone schoot tekort, vandaar dat Apple hard timmerde aan de opvolgers om de beveiliging tot een behoorlijk niveau op te krikken.

Bij de lancering van de iPhone 3G in 2008 had Apple al tachtig procent van de beveiligingsproblemen opgelost. Toen de 3GS-versie uitkwam, zagen nog maar weinig CIO’s een probleem met de iPhone.

Gerelateerde artikelen

Volg ons

69% korting + 3 maanden gratis

69% korting + 3 maanden gratis

Bezoek NordVPN

Business