Disney+

Disney zet mooie kwartaalcijfers neer voor videostreamingdienst Disney+. Nieuwe markten komen eraan, de teller blijft maar gaan.

Eén jaar na de lancering van Disney+ is het tijd voor een terugblik. Hoe stelt Disney+ het in vergelijking met de concurrentie? Uit de laatste kwartaalcijfers blijkt dat het Amerikaanse entertainmentbedrijf zeker niet slecht boert. De videostreamingdienst heeft op een jaar tijd al 73,7 miljoen betalende huishoudens weten overtuigen.

Disney+ een jaar later

Het aantal betalende abonnees zal op het moment van schrijven waarschijnlijk al hoger liggen. De kwartaalcijfers dateren namelijk van een telling op 30 september. En de teller zal nog lang niet stilzitten. Disney+ moet namelijk nog heel wat nieuwe markten aanboren. Zo zal de videostreamingdienst binnenkort ook beschikbaar zijn in Zuid-Amerika en komen er nog andere regio’s bij.

Ter vergelijking; Netflix haalde in het derde kwartaal 195 miljoen betalende abonnees. Een stuk meer dan Disney’s videostreamingdienst. Als je weet dat het aan deze snelheid verdergaat zal ook Disney een groot stuk van de koek in handen nemen.

Interesse?

Wil jij ook eens Disney+ proberen? Ontdek hier vijf redenen waarom je voor Disney+ moet kiezen om de winter door te komen.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here