Polycom benoemt Jan Paul Heijmans tot marketing manager Benelux en Scandinavië
Telepresence-specialist Polycom benoemt Jan Paul Heijmans (37) tot nieuwe marketing manager voor de Benelux en de Scandinavische landen. Jan Paul Heijmans is in die functie verantwoordelijk voor het uitrollen van de wereldwijde marketingprogramma’s en voor het organiseren van gezamenlijke marketingactiviteiten met strategische allianties en partners.
Heijmans is al tien jaar in de ICT actief en werkte eerder onder meer in internationale marketing- en communicatiefuncties bij IBM en Lenovo. “Video conferencing, VoIP en Unified Communications is een markt met een enorm groot groeipotentieel en dé ideale oplossing voor iedereen die op afstand wil communiceren,” zegt Heijmans. “Je collega’s in het buitenland in de ogen kijken als je met hen praat, reiskosten verlagen en effectiviteit verhogen. En de wereld wat groener helpen maken door minder CO2 uitstoot. Polycom doet het allemaal en is er marktleider in.”
Heijmans is niet alleen verantwoordelijk voor de marketing naar de klanten toen, hij moet ook een sterke samenwerking opbouwen met bestaande en nieuwe partnes van Polycom.