easynet

‘Belgacom in 2015 geen overheidsbedrijf meer’

"In 2015 zal Belgacom geen overheidsbedrijf meer zijn." Dat is de visie van minister Vincent Van Quickenborne. Al is het nog niet duidelijk hoe concreet dit plan is. De minister deed deze uitspraak vanmiddag in een door Easynet georganiseerd vid

Volg ons

Google Voeg TechPulse.be toe als favoriete bron op Google!
Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Bespaar nu

Nieuw op TechPulse