Na het staatsbon-datalek: moet ik mij zorgen maken?

Afgelopen week lanceerde de Belgische overheid een staatsbon. Het doel? Met een interessante beleggingsoptie het vuur aan de schenen van banken leggen, opdat zij de rente op spaarrekeningen zouden optrekken. Inmiddels leverde de staatsbon zo’n 4 miljard euro op. Een datalek overschaduwt die opbrengst echter.

Volg ons

Google Voeg TechPulse.be toe als favoriete bron op Google!
Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Bespaar nu

Nieuw op TechPulse