VanMoof pop-up Antwerpen

De Nederlandse e-bikeproducent VanMoof zag in 2020 al een enorme groei en wil dat momentum ook dit jaar verderzetten. De fysieke aanwezigheid van het merk zal wereldwijd uitgebreid worden van 8 naar 50 steden, met klantenservice als het belangrijkste doel.

Advertentie

Het nieuws werd aangekondigd door VanMoof-oprichter en CEO, Taco Carlier, tijdens SXSW2021. VanMoof zal de komende zes maanden wereldwijd een netwerk uitrollen van moderne Service Hubs en Certified Workshops. Deze locaties moeten een fysiek element gaan toevoegen aan het VanMoof-ecosysteem, dat momenteel al bestaat uit de handige app en diagnostische ondersteuning vanop afstand. VanMoof wil zo volop inzetten op de verwachtingen van de community en van service de nummer één prioriteit maken. 

VanMoof pop-up Antwerpen

“We hebben de tweede helft van 2020 besteed aan het luisteren naar onze riders en het opnieuw vormgeven van ons dienstenaanbod op onze digitale kanalen. Nu zijn we klaar om de ervaring van onze fysieke dienst over de hele wereld uit te rollen.”  Taco Carlier, mede-oprichter van VanMoof

VanMoof zag de omzet het voorbije jaar met wel 300 procent stijgen en heeft momenteel meer dan 150.000 riders wereldwijd. In april vorig jaar lanceerde het bedrijf nog de VanMoof S3 en X3, die verschillende verbetering introduceerde ten opzichte van zijn voorganger. Kort daarna volgde ook de introductie op de Belgische markt, met een eerste VanMoof pop-up winkel in Antwerpen in mei en een tweede in Brussel in oktober

De uitbreiding van 8 locaties naar 50 betekent dat er wereldwijd een netwerk van Brand Stores, Service Hubs en Workshops zal ontstaan, waar klanten terechtkunnen voor testritten, check-ups en reparaties.

Daarnaast gaat VanMoof samenwerken met meer dan 60 gecertificeerde partnerwinkels en fietsenmakers, die stuk voor stuk zorgvuldig zijn geselecteerd en opgeleid om de best mogelijke service  te kunnen bieden voor S3- en X3-fietsen. ‘We willen de best mogelijke ervaring bieden aan onze riders, ongeacht hun locatie”, legt mede-oprichter Taco Carlier uit.


Gerelateerde artikelen

VanMoof Electrified S3 review: Je nieuwe droomfiets

De VanMoof Electrified S3 is prijs-kwaliteit de beste e-bike die je kan kopen en maakt het kopers van een elektrische fiets wel heel eenvoudig.

VanMoof haalt 12,5 miljoen euro op in investeringsronde

Nederlandse e-bike producent VanMoof heeft in een investeringsronde maar liefst 12,5 miljoen euro opgehaald voor de internationale expansie van het bedrijf.

Reclamespot voor e-bikes VanMoof niet welkom op Franse televisie (update)

Een reclamespot van de Nederlandse e-bikeproducent VanMoof is in Frankrijk van televisie geweerd. De spot zou de auto-industrie een slechte naam geven.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here