oortelefoon

Bose IE2

Ik heb al jaren een haat-liefdeverhouding met oortelefoontjes. Lekker compact, dat wel, maar de matige kwaliteit, het hoge volume om het omgevingsgeluid te overstemmen en een ontgoochelend draagcomfort deden me de oortjes toch afzweren. Bose doet met de I

Volg ons

Google Voeg TechPulse.be toe als favoriete bron op Google!
Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Bespaar nu

Nieuw op TechPulse