systeembeheerder

iOS 6.1 geeft Exchange-servers hoofdpijn

Wie zijn iPhone de update naar iOS 6.1 geeft en Exchange gebruikt kan problemen veroorzaken op de mailserver.Verschillende systeembeheerders melden dat iPads en iPhones met de nieuwste update opvallend veel logbestanden genereren op mailservers die Exc

Volg ons

Google Voeg TechPulse.be toe als favoriete bron op Google!
Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Bespaar nu

Nieuw op TechPulse