razr

Motorola gaat voor Android

Motorola gaat binnenkort toestellen met het Android-besturingssysteem maken. De telefoonmaker gaat op termijn vier platformen schrappen. Windows Mobile, Android en het eigen telefoonplatform P2K blijven over. Een eerste Android-telefoon van het bedrijf is

Volg ons

Google Voeg TechPulse.be toe als favoriete bron op Google!
Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Bespaar nu

Nieuw op TechPulse