oxygenos

Oneplus brengt eigen Android-versie uit

De Chinese gsm-bouwer Oneplus heeft de eerste versie van OxygenOS voorgesteld. Die moet op termijn Cyanogenmod gaan vervangen, het OS dat Oneplus nu nog gebruikt.

Volg ons

Google Voeg TechPulse.be toe als favoriete bron op Google!
Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Haal een HomeWizard in huis en krijg een gratis Energy Display én €50 shoptegoed

Bespaar nu

Nieuw op TechPulse